Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Piaggio PORTER Platforma / podwozie 1.3 LPG (1998.06-2011.12) 64km » 33 10 0768 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Piaggio Porter Platforma / Podwozie 1.3 Lpg (1998.06-2011.12) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 33 10 0768 SWAG Autoteile GmbH

33 10 0768 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów SWAG Autoteile GmbH
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

33 10 0768

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]109
średnica zewnętrzna [mm]35,0
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]44,8
Ciężar [kg]0,032
nr EAN4054228711954

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 33 10 0768 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
FORD      1 564 960
FORD      1 564 960 SK1
FORD      1 564 965
FORD      1 564 965 SK1
FORD      1 589 089
FORD      1 589 089 SK1
VOLVO      31256837
VOLVO      31256837 SK1
VOLVO      31259415
VOLVO      31259415 SK1
FORD USA      7M5R-6C631-AB SK1
FORD USA      7M5R-6C631-AC SK1
FORD USA      7M5R-6C631-AD SK1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 33 10 0768 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.