Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 60 10 6220 swag autoteile gmbh

Przewód hamulcowy elastyczny 60 10 6220 SWAG Autoteile GmbH

60 10 6220 Przewód hamulcowy elastyczny SWAG Autoteile GmbH
30.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

60 10 6220

Długość [mm] 308
Gwint wewnętrzny [mm] M10 x 1
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 4054228062209

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 60 10 6220 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
RENAULT      46 21 072 11R
RENAULT      60 01 547 820
RENAULT      60 01 551 097
RENAULT      77 04 003 905
RENAULT      82 00 020 558
RENAULT      86 71 016 841
DACIA      462107211R
DACIA      60 01 547 820
DACIA      60 01 551 097
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 60 10 6220 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.