Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 62 10 3405 swag autoteile gmbh

Cewka zapłonowa 62 10 3405 SWAG Autoteile GmbH

62 10 3405 Cewka zapłonowa SWAG Autoteile GmbH
133.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

62 10 3405

Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,270
nr EAN 4054228034053

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 62 10 3405 SWAG Autoteile GmbH

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN C1 II, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 III, C4 CACTUS, C-ELYSEE, DS3; OPEL CORSA F; PEUGEOT 108, 2008 I, 2008 II, 208 I, 208 II, 301, 308 II 1.0/1.2 03.12-
numery OEM:
CITROËN      96 712 145 80
OPEL      96 712 145 80
PEUGEOT      96 712 145 80
VAUXHALL      96 712 145 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 62 10 3405 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.