Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 99 90 2159 swag autoteile gmbh

Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 99 90 2159 SWAG Autoteile GmbH

99 90 2159 Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

99 90 2159

Grubość [mm] 13,0
średnica zewnętrzna [mm] 19,5
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,016
nr EAN 4044688021595

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 99 90 2159 SWAG Autoteile GmbH

Część montażowa kolumny Mc Phersona przód pasuje do: AUDI 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3, QUATTRO; SEAT CORDOBA, IBIZA II, TOLEDO I; VW CORRADO 1.0-2.9 05.72-
numery OEM:
AUDI      811 412 365
SEAT      811 412 365
VOLKSWAGEN      811 412 365
zamienniki:
32432
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32430
brak
ORIGINAL IMPERIUM
V10-9510
brak
VAICO
AU-SB-9520
brak
MOOG
72-2604
brak
MAXGEAR

Zastosowanie Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 99 90 2159 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 99 90 2159 SWAG Autoteile GmbH:

2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-05
 5/5
Qashqai 2011 J10 1.6 1117km pasuje super

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.