Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki hybrydowej |
Wymagana ilość | 1 |
Długość [mm] | 400 |
Długość [cal] | 16 |
Stylizacja | ze spojlerem |
Ciężar [kg] | 0,23 |
nr EAN | 3276421161744 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pióro wycieraczki, DAS ORIGINAL HBLADE 116174 SWF
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
REXTON, RODIUS I, KYRON, MUSSO SPORTS, ACTYON I, STAVIC, ACTYON SPORTS I
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
GS1D67330, GS1E67330
983601W050, 98360B1000
288904BG1A
98350C8100, 983601S100, 983601W050, 98360B1000, L983601S000
288904BG1A
MAZDA | GS1D-67-330 | |
MAZDA | GS1D67330 | |
MAZDA | GS1E-67-330 | |
MAZDA | GS1E67330 | |
NISSAN | 28890-4BG1A | |
NISSAN | 288904BG1A | |
RENAULT | 28890-4BG1A | |
RENAULT | 288904BG1A | |
HYUNDAI | 98350-C8100 | |
HYUNDAI | 98350C8100 | |
HYUNDAI | 98360-1S100 | |
HYUNDAI | 98360-1W050 | |
HYUNDAI | 98360-B1000 | |
HYUNDAI | 983601S100 | |
HYUNDAI | 983601W050 | |
HYUNDAI | 98360B1000 | |
HYUNDAI | L98360-1S000 | |
HYUNDAI | L983601S000 | |
KIA | 98360-1W050 | |
KIA | 98360-B1000 | |
KIA | 983601W050 | |
KIA | 98360B1000 |
Zastosowanie Pióro wycieraczki, DAS ORIGINAL HBLADE 116174 SWF w samochodach:
Opinie Klientów o Pióro wycieraczki, DAS ORIGINAL HBLADE 116174 SWF:
Wycieraczki samochodowe służą do oczyszczania szyb samochodu podczas deszczu oraz do usuwania niewielkich zabrudzeń.
Należy unikać pracy pióra wycieraczek na sucho gdyż powoduje to przyspieszone zużywanie się gumy pióra wycieraczki. Zużyta gumka nie zbiera już wody z powierzchni szyby tak dobrze jak nowa. Należy unikać także włączania wycieraczek na zamarzniętej szybie oraz gdy widzimy na niej większe ilości śniegu.
W handlu dostępne są wycieraczki tradycyjne czyli szkieletowe oraz tak zwane płaskie, czyli bezszkieletowe.
Innym rozwiązaniem spotykanym w wycieraczkach samochodowych jest spoiler na piórze wycieraczki od strony kierowcy który dociska wycieraczkę do szyby podczas jazdy z większą prędkością, co powoduje lepsze warunki jej pracy.