Strona zabudowy | z tyłu |
Wymagana ilość | 1 |
Długość [mm] | 288 |
Długość [cal] | 11 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
nr EAN | 4004260001483 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pióro wycieraczki, DAS ORIGINAL REAR 116530 SWF
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
1611352180, 1607383080, 642389
61622754285
A2468201045, A2048200345
6426XJ
287909363R
1589122
287908637R, 287909363R
CITROËN | 16 113 521 80 | |
CITROËN | 1607383080 | |
CITROËN | 1611352180 | |
CITROËN | 6423-89 | |
CITROËN | 642389 | |
FORD | 1589122 | |
MERCEDES-BENZ | A 246 820 10 45 | |
MERCEDES-BENZ | A2048200345 | |
MERCEDES-BENZ | A2468201045 | |
PEUGEOT | 6426-XJ | |
PEUGEOT | 6426XJ | |
RENAULT | 28 79 086 37R | |
RENAULT | 287908637R | |
RENAULT | 287909363R | |
DACIA | 287909363R | |
MINI | 61 62 2 754 285 | |
MINI | 61622754285 |
Zastosowanie Pióro wycieraczki, DAS ORIGINAL REAR 116530 SWF w samochodach:
Opinie Klientów o Pióro wycieraczki, DAS ORIGINAL REAR 116530 SWF:
Wycieraczki samochodowe służą do oczyszczania szyb samochodu podczas deszczu oraz do usuwania niewielkich zabrudzeń.
Należy unikać pracy pióra wycieraczek na sucho gdyż powoduje to przyspieszone zużywanie się gumy pióra wycieraczki. Zużyta gumka nie zbiera już wody z powierzchni szyby tak dobrze jak nowa. Należy unikać także włączania wycieraczek na zamarzniętej szybie oraz gdy widzimy na niej większe ilości śniegu.
W handlu dostępne są wycieraczki tradycyjne czyli szkieletowe oraz tak zwane płaskie, czyli bezszkieletowe.
Innym rozwiązaniem spotykanym w wycieraczkach samochodowych jest spoiler na piórze wycieraczki od strony kierowcy który dociska wycieraczkę do szyby podczas jazdy z większą prędkością, co powoduje lepsze warunki jej pracy.