Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 00210251 ted-gum

Łożyskowanie, amortyzator 00210251 TED-GUM

00210251 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
ted-gum 00210251
Łożyskowanie, amortyzator 00210251
00210251
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00210251

producent:

TED-GUM

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Materiał Guma / metal
Wymagana ilość 2
średnica zewnętrzna [mm] 40,4
nr EAN 5908229948637

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 00210251 TED-GUM

Silentblock amortyzatora tył L/P pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, QUBO, STILO, PEUGEOT BIPPER, BIPPER TEPEE 1.2-Electric 10.01-
numery OEM:
CITROËN      1606656580
CITROËN      1606854280
CITROËN      5206.PQ
CITROËN      5206.PR
CITROËN      5206.RG
CITROËN      5206.VP
CITROËN      5206.WX
CITROËN      5206.YK
CITROËN      5206.ZX
FIAT      51819728
FIAT      51821089
FIAT      51826233
FIAT      51830534
FIAT      51858772
FIAT      51880212
PEUGEOT      1606656580
PEUGEOT      1606854280
PEUGEOT      5206.PQ
PEUGEOT      5206.PR
PEUGEOT      5206.RG
PEUGEOT      5206.VP
PEUGEOT      5206.WX
PEUGEOT      5206.YK
PEUGEOT      5206.ZX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 00210251 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).