Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) (1997.07-1999.10) 194km » 00217400 ted-gum
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 3.5 V6 24v (v45w, V25w) (1997.07-1999.10) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator 00217400 TED-GUM

00217400 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00217400

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
MateriałGuma / metal
Wymagana ilość2
średnica zewnętrzna [mm]40,1
nr EAN5908229937747

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 00217400 TED-GUM

Silentblock amortyzatora tył L/P pasuje do: FIAT PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK 1.1-1.9D 09.99-
numery OEM:
FIAT      50703768
FIAT      50703895
FIAT      50706065
FIAT      50706323
FIAT      50708433
FIAT      50709633
FIAT      51946485
FIAT      51955345
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 00217400 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).