Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi PAJERO IV Van (V9_, V8_, V8_V) 3.2 TD 4WD (V88V, V98V) (2010.01-???) 200km » 00411523 ted-gum
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv Van (v9_, V8_, V8_v) 3.2 Td 4wd (v88v, V98v) (2010.01-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator 00411523 TED-GUM

00411523 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
ted-gum 00411523
Łożyskowanie, amortyzator 00411523
00411523
ted-gum 00411523 Łożyskowanie, amortyzator
Łożyskowanie, amortyzator 00411523 ted-gum
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00411523

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna dół
Strona zabudowyOś tylna góra
Wymagana ilość4
nr EAN5908229956151

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 00411523 TED-GUM

Silentblock amortyzatora tył pasuje do: MERCEDES 300 (W186), 300 (W188), 300 (W189), 300LET A (W188), 300LET D (W186), 300LET D (W189), SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906) 1.8-3.5 04.51-09.20
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      186 320 00 68
MERCEDES-BENZ      A1863200068
MERCEDES-BENZ      V1178
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 00411523 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).