Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 00518090 ted-gum

Łożyskowanie, amortyzator 00518090 TED-GUM

00518090 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.

    Ocena:
numer części:

00518090

dostawca:

TED-GUM

Materiał PU (poliuretan)
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
Wymagana ilość 4
nr EAN 5908229990384

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 00518090 TED-GUM

Poliuretanowa tuleja amortyzatora, 1szt., amortyzator tył, L/P, dół/góra/tył, twardość: 80 Sha, , pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.3D-2.8D 01.82-

Łożyskowanie, amortyzator 00518090 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Łożyskowanie, amortyzator 00518090 producenta TED-GUM

FIAT

46749274, 46824682, 46825166, 51714754

PEUGEOT

5206F4, 5206HL, 5206HW, 5206J6, 5206P6, 5206S4

CITROËN

5206F4, 5206HL, 5206HW, 5206J6, 5206P6, 5206S4

numery OEM:
CITROËN      5206.F4
CITROËN      5206.HL
CITROËN      5206.HW
CITROËN      5206.J6
CITROËN      5206.P6
CITROËN      5206.S4
FIAT      46749274
FIAT      46824682
FIAT      46825166
FIAT      51714754
PEUGEOT      5206.F4
PEUGEOT      5206.HL
PEUGEOT      5206.HW
PEUGEOT      5206.J6
PEUGEOT      5206.P6
PEUGEOT      5206.S4
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 00518090 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.