Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 00583877 ted-gum

Mocowanie amortyzatora 00583877 TED-GUM

00583877 Mocowanie amortyzatora TED-GUM
ted-gum 00583877
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

00583877

producent:

TED-GUM

Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5908229967850

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 00583877 TED-GUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: NISSAN CUBE, JUKE, LEAF, MICRA C+C III, MICRA III, NOTE, NV200, NV200 / EVALIA, PULSAR, QASHQAI I, TIIDA, X-TRAIL II 1.0-Electric 01.03-
numery OEM:
NISSAN      54325-AX000
NISSAN      54325-ED00A
NISSAN      54325-ED02A
NISSAN      54325-JE21C
RENAULT      82 00 200 017
RENAULT      82 00 948 647

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 00583877 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).