Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD (CU4W) (2003.05-2006.10) 139km » 00723328 ted-gum
wybrany samochód: 
Mitsubishi Outlander I (cu_w) 2.4 4wd (cu4w) (2003.05-2006.10) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, wspornik mechanicznej skrzyni biegów 00723328 TED-GUM

00723328 Mocowanie, wspornik mechanicznej skrzyni biegów TED-GUM
ted-gum 00723328
Mocowanie, wspornik mechanicznej skrzyni biegów 00723328
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00723328

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]74,5
Wymagana ilość1
nr EAN5908229910986

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, wspornik mechanicznej skrzyni biegów 00723328 TED-GUM

Wkład poduszki skrzyni biegów pasuje do: VW GOLF I, TRANSPORTER T3 1.6/1.6D/1.7D 08.75-07.92
numery OEM:
VOLKSWAGEN      251399201L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie, wspornik mechanicznej skrzyni biegów 00723328 TED-GUM w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.