Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Seat IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V (1997.06-2002.02) 101km » 00726524 ted-gum
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Ii (6k1) 1.4 I 16v (1997.06-2002.02) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 00726524 TED-GUM

00726524 Dystans gumowy, resorowanie TED-GUM
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00726524

producent:

TED-GUM

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 00727602
Strona zabudowyOś tylna
MateriałGuma
Wysokość [mm]23
Wymagana ilość2
nr EAN5908229933084

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 00726524 TED-GUM

numery OEM:
VOLKSWAGEN      161511105A
VOLKSWAGEN      165511115
VOLKSWAGEN      171511105C
VOLKSWAGEN      191511115A
VOLKSWAGEN      191511115B
VOLKSWAGEN      191511115E
VOLKSWAGEN      191511115F
VOLKSWAGEN      1H6511115E
VOLKSWAGEN      1H6511115F
VOLKSWAGEN      1H6511115J
VOLKSWAGEN      1H6511115K
VOLKSWAGEN      1H6511115L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 00726524 TED-GUM w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.