Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volkswagen LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro (1991.08-1992.07) 69km » TED10612 ted-gum
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 I Platforma / Podwozie (281-363) 2.4 D Syncro (1991.08-1992.07) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator TED10612 TED-GUM

TED10612 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
ted-gum TED10612
Łożyskowanie, amortyzator TED10612
TED10612
ted-gum TED10612 Łożyskowanie, amortyzator
Łożyskowanie, amortyzator TED10612 ted-gum
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED10612

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
MateriałPU (poliuretan)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakładką ze smarem
Wymagana ilość4
nr EAN5902275106126

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator TED10612 TED-GUM

Poliuretanowa tuleja amortyzatora, 1szt., amortyzator tył, L/P, dół/góra/tył, twardość: 80 Sha, , pasuje do: MITSUBISHI L200, L200 / TRITON 2.0/2.4/2.5D 01.96-12.15
numery OEM:
MITSUBISHI      MR151231
MITSUBISHI      MR151235
MITSUBISHI      MR992632
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator TED10612 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).