Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Seat TOLEDO II (1M2) 1.9 TDI (1999.03-2004.07) 90km » TED18543 ted-gum
wybrany samochód: 
Seat Toledo Ii (1m2) 1.9 Tdi (1999.03-2004.07) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED18543 TED-GUM

TED18543 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED-GUM
ted-gum TED18543
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED18543
TED18543
ted-gum TED18543 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED18543 ted-gum
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED18543 ted-gum
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED18543 ted-gum
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED18543

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5902275185435

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED18543 TED-GUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: MAZDA 2, 3, 3/HATCHBACK, 6, 6/KOMBI, CX-3, CX-5 1.5-2.5 11.11-
numery OEM:
MAZDA      KD35-34-38XA
MAZDA      KR27-34-38X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TED18543 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).