Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Seat IBIZA I (21A) 1.5 i (1986.10-1993.05) 100km » TED21791 ted-gum
wybrany samochód: 
Seat Ibiza I (21a) 1.5 I (1986.10-1993.05) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED21791 TED-GUM

TED21791 Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED-GUM
ted-gum TED21791
Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED21791
TED21791
ted-gum TED21791 Zawieszenie, przekładnia kierownicza
Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED21791 ted-gum
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED21791

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość1
MateriałPU (poliuretan)
Strona zabudowyz prawej
Średnica wewnętrzna [mm]55,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakładką ze smarem
nr EAN5902275217914

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED21791 TED-GUM

Poliuretanowa tuleja, 1szt., przekładnia kierownicza, P, twardość: 80 Sha, , pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER III, LAND CRUISER 90 3.0D/3.4 04.95-12.02
numery OEM:
TOYOTA      45517-35010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED21791 TED-GUM w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.