Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen PASSAT B6 (3C2) 1.8 TSI (2007.05-2010.07) 160km » TED24081 ted-gum
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B6 (3c2) 1.8 Tsi (2007.05-2010.07) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED24081 TED-GUM

TED24081 Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED-GUM
ted-gum TED24081
Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED24081
TED24081
ted-gum TED24081 Zawieszenie, przekładnia kierownicza
Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED24081 ted-gum
Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED24081 ted-gum
145.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED24081

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
MateriałPU (poliuretan)
Wymagana ilość1
Strona zabudowyOś przednia
Ilość części [-częściowy]3
nr EAN5902275240813

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED24081 TED-GUM

Zestaw poliuretanowych tulei, 3szt., przekładnia kierownicza, twardość: 80 Sha, plus metalowe tulejki i podkładki, pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER III, LAND CRUISER 90 3.0D/3.4 04.95-12.02
numery OEM:
TOYOTA      45517-35010
TOYOTA      45522-35040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza TED24081 TED-GUM w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.