Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Opel ASTRA G Furgon/kombi (F70) 2.0 DTI (F70) (2000.09-2005.04) 101km » TED28209 ted-gum
wybrany samochód: 
Opel Astra G Furgon/kombi (f70) 2.0 Dti (f70) (2000.09-2005.04) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator TED28209 TED-GUM

TED28209 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
ted-gum TED28209
Łożyskowanie, amortyzator TED28209
TED28209
ted-gum TED28209 Łożyskowanie, amortyzator
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED28209

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
MateriałPU (poliuretan)
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakładką ze smarem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz instrukcją montażu
Wymagana ilość2
nr EAN5902275282097

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator TED28209 TED-GUM

Poliuretanowa tuleja amortyzatora, 1szt., amortyzator tył, L/P, góra/tył, twardość: 80 Sha, , pasuje do: JEEP GRAND CHEROKEE II 2.7D-4.7 09.98-09.05
numery OEM:
JEEP      52088221
JEEP      52088221AG
JEEP      52088221AI
JEEP      52088235AE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator TED28209 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).