Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 (E52A) (1994.02-1996.08) 116km » TED62281 ted-gum
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii Sedan (e5_a, E7_a, E8_a) 1.8 (e52a) (1994.02-1996.08) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator TED62281 TED-GUM

TED62281 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED62281

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
MateriałPU (poliuretan)
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakładką ze smarem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz instrukcją montażu
nr EAN5902275622817

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator TED62281 TED-GUM

Poliuretanowa tuleja amortyzatora, 1szt., amortyzator tył, L/P, dół, twardość: 80 Sha, , pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10
numery OEM:
FORD      1013917
FORD      1058272
SEAT      7M0513031J
SEAT      7M0513031L
SEAT      7M0513031M
VOLKSWAGEN      7201793
VOLKSWAGEN      7M0513031J
VOLKSWAGEN      7M0513031L
VOLKSWAGEN      7M0513031M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator TED62281 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).