Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro (2014.09-2018.09) 211km » D20301TT thermotec
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 3.0 Tdi Quattro (2014.09-2018.09) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat środka chłodzącego D20301TT THERMOTEC

D20301TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D20301TT
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D20301TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]88
Wysokość 1 [mm]22,5
Średnica 1 [mm]54
Rodzaj korpusubez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D20301TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego
numery OEM:
MAZDA      5E0115171
MAZDA      8AG115171
MAZDA      8AG115171A
MAZDA      8AG215171
MAZDA      8AG215171A
MAZDA      8AG615171
MAZDA      8AG815171
MAZDA      8AZ115171
MAZDA      RF0315171A
NISSAN      21200HC200
NISSAN      21200HC250
OPEL      1338056
SUZUKI      17600-78E01
SUZUKI      1760078E00
VAUXHALL      94372762
KIA      0K05415171
KIA      0K71015171
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D20301TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.