Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Citroën C4 X (BD_, BE_, BF_) ë-C4 X (BFZKXC) (2022-???) 136km » D2F002TT thermotec
wybrany samochód: 
Citroën C4 X (bd_, Be_, Bf_) ë-c4 X (bfzkxc) (2022-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat środka chłodzącego D2F002TT THERMOTEC

D2F002TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2F002TT
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D2F002TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]87
Wysokość 1 [mm]15
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2F002TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego
numery OEM:
FIAT      0007545958
FIAT      0007589135
FIAT      0007789135
FIAT      7545958
FIAT      7589135
FIAT      7789135
LANCIA      0007589135
AUTOBIANCHI      0007545958
AUTOBIANCHI      0007589135
AUTOBIANCHI      0075459580
AUTOBIANCHI      0075813190
AUTOBIANCHI      7545958
AUTOBIANCHI      75459580
AUTOBIANCHI      75813190
AUTOBIANCHI      7589135
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2F002TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.