Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco DAILY III Platforma / podwozie 50 C 11 Natural Power (CNG) (1999.05-2006.04) 106km » D2F003TT thermotec
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 50 C 11 Natural Power (cng) (1999.05-2006.04) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat środka chłodzącego D2F003TT THERMOTEC

D2F003TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2F003TT
Termostat środka chłodzącego D2F003TT
D2F003TT
65.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D2F003TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]88
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2F003TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego
numery OEM:
FIAT      0055202176
FIAT      0055250824
FIAT      55193669
FIAT      55194029
FIAT      55202176
FIAT      55239819
FIAT      55250824
OPEL      1338271
VAUXHALL      55593508
zamienniki:
8MT 354 776-561
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2F003TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.