Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Alfa Romeo 145 (930_) 1.4 i.e. (930.A3) (1994.07-1996.12) 90km » D2F010TT thermotec
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 145 (930_) 1.4 I.e. (930.a3) (1994.07-1996.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat środka chłodzącego D2F010TT THERMOTEC

D2F010TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2F010TT
Termostat środka chłodzącego D2F010TT
D2F010TT
94.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D2F010TT

producent:

THERMOTEC

dla numeru OE1336AA
Temperatura otwarcia [°c]79
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2F010TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego
numery OEM:
ALFA ROMEO      0504132246
ALFA ROMEO      504057285
ALFA ROMEO      504132246
CITROËN      1336 AA
CITROËN      1336.AA_part
FIAT      0000504057285
FIAT      0504132246
FIAT      504048082
FIAT      504048082_part
FIAT      504057285
FIAT      504057285_part
FIAT      504132246
FIAT      504132246_part
FIAT      504328640
FIAT      504328640_part
FIAT      504353664
IVECO      504048082
IVECO      504057285
IVECO      504132246
IVECO      504150562
IVECO      504150562_part
IVECO      504150564
IVECO      504150564_part
IVECO      504353905
IVECO      504353905_part
LANCIA      0504132246
LANCIA      504057285
LANCIA      504132246
PEUGEOT      1336 AA
PEUGEOT      1336.AA_part
PEUGEOT      1366AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2F010TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.