Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.5 TDI (2000.02-2005.01) 180km » D2F010TT thermotec
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.5 Tdi (2000.02-2005.01) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat środka chłodzącego D2F010TT THERMOTEC

D2F010TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2F010TT
Termostat środka chłodzącego D2F010TT
D2F010TT
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D2F010TT

producent:

THERMOTEC

dla numeru OE1336AA
Temperatura otwarcia [°c]79
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2F010TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego
numery OEM:
ALFA ROMEO      0504132246
ALFA ROMEO      504057285
ALFA ROMEO      504132246
CITROËN      1336 AA
CITROËN      1336.AA_part
FIAT      0000504057285
FIAT      0504132246
FIAT      504048082
FIAT      504048082_part
FIAT      504057285
FIAT      504057285_part
FIAT      504132246
FIAT      504132246_part
FIAT      504328640
FIAT      504328640_part
FIAT      504353664
IVECO      504048082
IVECO      504057285
IVECO      504132246
IVECO      504150562
IVECO      504150562_part
IVECO      504150564
IVECO      504150564_part
IVECO      504353905
IVECO      504353905_part
LANCIA      0504132246
LANCIA      504057285
LANCIA      504132246
PEUGEOT      1336 AA
PEUGEOT      1336.AA_part
PEUGEOT      1366AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2F010TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.