Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » D2R007TT thermotec

Termostat środka chłodzącego D2R007TT THERMOTEC

D2R007TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2R007TT
Termostat środka chłodzącego D2R007TT
D2R007TT
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D2R007TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]82

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2R007TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego

Termostat środka chłodzącego D2R007TT ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Termostat środka chłodzącego D2R007TT producenta THERMOTEC

NISSAN

1106100Q0F, 1106100QAC, 1106100QAJ, 1106100QAK

OPEL

4404721, 4415794, 4418055, 4506048

RENAULT

7703083470, 8200010028, 8200021008, 8200147444, 82001540296, 8200154300, 8200262235, 8200262236, 8200262237, 8200262241, 8200709122, 8200709149

numery OEM:
NISSAN      1106100Q0F
NISSAN      1106100QAC
NISSAN      1106100QAJ
NISSAN      1106100QAK
OPEL      4404721
OPEL      4415794
OPEL      4418055
OPEL      4506048
RENAULT      7703083470
RENAULT      8200010028
RENAULT      8200021008
RENAULT      8200147444
RENAULT      82001540296
RENAULT      8200154300
RENAULT      8200262235
RENAULT      8200262236
RENAULT      8200262237
RENAULT      8200262241
RENAULT      8200709122
RENAULT      8200709149
VAUXHALL      9112721
VAUXHALL      9201457
VAUXHALL      93183084

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2R007TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.