Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 (1986.02-1986.07) 88km » DDM019TT thermotec
wybrany samochód: 
Audi 80 B2 Sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 (1986.02-1986.07) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik elektryczny dmuchawy DDM019TT THERMOTEC

DDM019TT Silnik elektryczny dmuchawy THERMOTEC
thermotec DDM019TT
Silnik elektryczny dmuchawy DDM019TT
DDM019TT
252.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DDM019TT

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Średnica 1/Średnica 2 [mm]133
Średnica [mm]133
Kształtowalny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z klimatyzacją
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez zintegrowanego regulatora
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Liczba zestyków2
Liczba łopatek wentylatora43

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik elektryczny dmuchawy DDM019TT THERMOTEC

Silnik elektryczny dmuchawy
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2048200008
MERCEDES-BENZ      2048200208
MERCEDES-BENZ      A2048200008
MERCEDES-BENZ      A2048200208

Zastosowanie Silnik elektryczny dmuchawy DDM019TT THERMOTEC w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.