Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Skoda SUPERB I (3U4) 2.5 TDI (2003.06-2008.03) 163km » DEF014TT thermotec
wybrany samochód: 
Skoda Superb I (3u4) 2.5 Tdi (2003.06-2008.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DEF014TT THERMOTEC

DEF014TT Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) THERMOTEC
thermotec DEF014TT
Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DEF014TT
DEF014TT
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DEF014TT

producent:

THERMOTEC

Opór [Ohm]0,30

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DEF014TT THERMOTEC

Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy)
numery OEM:
ALFA ROMEO      51736821
zamienniki:
V24-79-0010
brak
VEMO

Zastosowanie Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DEF014TT THERMOTEC w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.