Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTDM (937.AXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A) (2004.10-2010.03) 115km » DEP016TT thermotec
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtdm (937.axd1a, 937.axv1a, 937.bxb1a) (2004.10-2010.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rezystor wentylatora dmuchawy DEP016TT THERMOTEC

DEP016TT Rezystor wentylatora dmuchawy THERMOTEC
thermotec DEP016TT
Rezystor wentylatora dmuchawy DEP016TT
DEP016TT
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DEP016TT

producent:

THERMOTEC

Liczba zestyków5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rezystor wentylatora dmuchawy DEP016TT THERMOTEC

Rezystor wentylatora dmuchawy
numery OEM:
ALFA ROMEO      9467055880
CITROËN      6450 XE
FIAT      9467055880
LANCIA      9467055880
PEUGEOT      6450 XE

Zastosowanie Rezystor wentylatora dmuchawy DEP016TT THERMOTEC w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.