Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota COROLLA Kombi (_E12_) 2.0 D-4D (CDE120_, CDE120R) (2004.04-2007.02) 116km » KTT030004 thermotec
wybrany samochód: 
Toyota Corolla Kombi (_e12_) 2.0 D-4d (cde120_, Cde120r) (2004.04-2007.02) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030004 THERMOTEC

KTT030004 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030004
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030004
KTT030004
47.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030004

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaSD7V16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030004 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
VOLVO      31292175
VOLVO      36001670
VOLVO      36011357
VOLVO      P31292175
VOLKSWAGEN      1H0820803D
VOLKSWAGEN      1H0820803DX
VOLKSWAGEN      1J0 820 803B
VOLKSWAGEN      1J0 820 803F
VOLKSWAGEN      1J0 820 803J
VOLKSWAGEN      1J0 820 803K
VOLKSWAGEN      1J0 820 803KX
VOLKSWAGEN      1J0 820 803L
VOLKSWAGEN      1J0 820 803N
VOLKSWAGEN      1J0 820 811A
VOLKSWAGEN      1J0 973 722
VOLKSWAGEN      1J0820803A
VOLKSWAGEN      1J0820803G
VOLKSWAGEN      1J0820805
VOLKSWAGEN      6N0820803B
VOLKSWAGEN      6N0820803C
VOLKSWAGEN      7H0820803B
VOLKSWAGEN      7H0820803C
VOLKSWAGEN      7M0 820 803R
VOLKSWAGEN      7M0820803D
VOLKSWAGEN      7M0820803P
VOLKSWAGEN      7M0820803PX
VOLKSWAGEN      7M3 820 803
VOLKSWAGEN      7M3 820 803B
VOLKSWAGEN      7M3820803A

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030004 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.