Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Zastava 101 1.3 (1981.10-1993.12) 65km » KTT030010 thermotec
wybrany samochód: 
Zastava 101 1.3 (1981.10-1993.12) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030010 THERMOTEC

KTT030010 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030010
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030010
KTT030010
thermotec KTT030010 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030010 thermotec
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030010

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDelphi
Ograniczenia producentaHarrison V5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030010 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
OPEL      1135323
OPEL      1854032
OPEL      1854094
OPEL      1854105
OPEL      1854141
VAUXHALL      1135025
VAUXHALL      1135295
VAUXHALL      1135323
VAUXHALL      9196953
VAUXHALL      R1580017
zamienniki:
V40-15-2009KIT1
brak
VEMO
V40-15-2009KIT2
brak
VEMO
3700K276
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030010 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.