Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel OMEGA A (V87) 3.0 (3000) (F19, M19, N19) (1987.03-1990.09) 177km » KTT030086 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Omega A (v87) 3.0 (3000) (f19, M19, N19) (1987.03-1990.09) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030086 THERMOTEC

KTT030086 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030086
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030086
KTT030086
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030086

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDELPHI
Średnica wewnętrzna [mm]60
Średnica wewnętrzna [mm]45
średnica zewnętrzna [mm]92

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030086 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030086 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.