Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.3 quattro (1994.06-1995.12) 133km » KTT040015 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 Avant (4a5) 2.3 Quattro (1994.06-1995.12) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040015 THERMOTEC

KTT040015 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040015
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040015
KTT040015
182.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040015

producent:

THERMOTEC

Ø koła pasowego [mm]118
ID sprężarkiHARRISON V5
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040015 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
FIAT      13197197
FIAT      13265616
FIAT      1854163
FIAT      6854083
FIAT      6854105
FIAT      71793458
OPEL      71789739
OPEL      93185689
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040015 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.