Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat CORDOBA (6L2) 1.9 TDI (2002.09-2009.11) 100km » KTT040020 thermotec
wybrany samochód: 
Seat Cordoba (6l2) 1.9 Tdi (2002.09-2009.11) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040020 THERMOTEC

KTT040020 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040020
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040020
KTT040020
thermotec KTT040020 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
169.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040020

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDenso
Ograniczenia producenta7SBU16C
Liczba żeber4
Ø koła pasowego [mm]126
ID sprężarki7SBU16C
Liczba rowków4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040020 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      8D0260805B
AUDI      8D0260805J
AUDI      8D0260805P
AUDI      8D0260805Q
AUDI      8D0260805R
AUDI      8D0260805RX
AUDI      8D0260808
SKODA      8D0260805B
SKODA      8D0260805J
SKODA      8D0260805P
SKODA      8D0260805Q
SKODA      8D0260805R
SKODA      8D0260805RX
VOLKSWAGEN      8D0260805B
VOLKSWAGEN      8D0260805J
VOLKSWAGEN      8D0260805P
VOLKSWAGEN      8D0260805Q
VOLKSWAGEN      8D0260805R
VOLKSWAGEN      8D0260805RX
VOLKSWAGEN      8D0260808
zamienniki:
V15-15-2012
brak
VEMO
447170-6350
brak
DENSO
447220-8180
brak
DENSO

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040020 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.