Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda HR-V (RV) 1.5 eHEV (RV5) (2021-???) 131km » KTT040032 thermotec
wybrany samochód: 
Honda Hr-v (rv) 1.5 Ehev (rv5) (2021-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040032 THERMOTEC

KTT040032 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040032
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040032
KTT040032
182.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040032

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDenso
Ograniczenia producenta6SEU14C
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]115
ID sprężarki6SEU14C
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040032 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K0 820 803F
VOLKSWAGEN      1K0 820 803P
VOLKSWAGEN      1K0 820 859E
VOLKSWAGEN      1K0 820 859M
VOLKSWAGEN      1K0 820 859S
VOLKSWAGEN      1K0 820 859SX
VOLKSWAGEN      1K0820859C
VAG      1K0820803F
VAG      1K0820803P
VAG      1K0820859C
VAG      1K0820859E
VAG      1K0820859M
VAG      1K0820859S
VAG      1K0820859SX
VAG      JK0820803J
zamienniki:
5800K266
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040032 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.