Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 4x4 (TFS16) (1991.08-1994.08) 94km » KTT040037 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Campo (tf0, Tf1) 2.3 4x4 (tfs16) (1991.08-1994.08) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040037 THERMOTEC

KTT040037 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040037
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040037
KTT040037
164.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040037

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]100
ID sprężarki7SEU17C
Liczba rowków4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040037 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
BMW      64509118602
BMW      64509174802
BMW      64509180548
BMW      64526917805
BMW      64526917859
BMW      64526917859-02
BMW      64526917859-03
BMW      6452691785904
BMW      6452691785905
BMW      64526917860
BMW      64526983098
BMW      64526983098-03
BMW      6452698309802
BMW      64529118602
BMW      64529118602-02
BMW      6452918054801
zamienniki:
8FK 351 110-841
brak
HELLA
8FK 351 322-751
brak
HELLA
447150-0970
brak
DENSO
447190-7760
brak
DENSO
248300-1090
brak
DENSO
248300-1780
brak
DENSO
447220-9370
brak
DENSO
447260-1760
brak
DENSO
CS20093
brak
DELPHI
8FK 351 322-251
brak
HELLA
8FK 351 340-391
brak
HELLA
ACP 100 000P
brak
MAHLE
ACP 1428 000P
brak
MAHLE
51-1362
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040037 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.