Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Skoda FABIA III Praktik (NJ5) 1.4 TDI (2015-2022) 75km » KTT040183 thermotec
wybrany samochód: 
Skoda Fabia Iii Praktik (nj5) 1.4 Tdi (2015-2022) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT040183 THERMOTEC

KTT040183 Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT040183
Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT040183
KTT040183
163.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040183

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDELPHI CVC 6
Średnica [mm]110
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110
Napięcie robocze [V]12
ID sprężarkiDH5
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT040183 THERMOTEC

Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
AUDI      1K0 820 803F
AUDI      1K0 820 803G
AUDI      1K0 820 803H
AUDI      1K0 820 803J
AUDI      1K0 820 803K
AUDI      1K0 820 803L
AUDI      1K0 820 803N
AUDI      1K0 820 803P
AUDI      1K0 820 803Q
AUDI      1K0 820 803S
AUDI      1K0 820 803T
AUDI      1K0 820 808A
AUDI      1K0 820 808B
AUDI      1K0 820 808C
AUDI      1K0 820 808D
AUDI      1K0 820 808E
AUDI      1K0 820 808F
AUDI      1K0 820 808FX
AUDI      1K0 820 808G
AUDI      1K0 820 859D
AUDI      1K0 820 859F
AUDI      1K0 820 859J
AUDI      1K0 820 859M
AUDI      1K0 820 859N
AUDI      1K0 820 859S
AUDI      1K0 820 859T
AUDI      1K0 820 859TX
AUDI      5K0 820 803A
AUDI      5N0 820 803A
AUDI      5N0 820 803C
AUDI      5N0 820 803E
AUDI      5N0 820 803H
AUDI      5Q0 820 803
AUDI      5Q0 820 803A
AUDI      5Q0 820 803C
AUDI      8J0 260 805
SEAT      1K0 820 808C
SEAT      1K0 820 808E
SEAT      1K0 820 808G
SEAT      1K0 820 859S
SEAT      1K0820803G
SEAT      1K0820803H
SEAT      1K0820803J
SEAT      1K0820803K
SEAT      1K0820803L
SEAT      1K0820803N
SEAT      1K0820803P
SEAT      1K0820803Q
SEAT      1K0820803S
SEAT      1K0820803T
SEAT      1K0820808A
SEAT      1K0820808B
SEAT      1K0820808D
SEAT      1K0820808F
SEAT      1K0820808FX
SEAT      1K0820859D
SEAT      1K0820859F
SEAT      1K0820859J
SEAT      1K0820859N
SEAT      1K0820859T
SEAT      1K0820859TX
SEAT      5K0820803A
SEAT      5N0820803
SEAT      5N0820803A
SEAT      5N0820803C
SEAT      5N0820803E
SEAT      5Q0820803
SEAT      5Q0820803A
SEAT      5Q0820803C
SEAT      W01 K08 208 59F
SKODA      1K0 820 808C
SKODA      1K0 820 808E
SKODA      1K0 820 808G
SKODA      1K0 820 859S
SKODA      1K0820803G
SKODA      1K0820803H
SKODA      1K0820803J
SKODA      1K0820803L
SKODA      1K0820803N
SKODA      1K0820803P
SKODA      1K0820803Q
SKODA      1K0820803S
SKODA      1K0820803T
SKODA      1K0820808A
SKODA      1K0820808B
SKODA      1K0820808D
SKODA      1K0820808F
SKODA      1K0820808FX
SKODA      1K0820859D
SKODA      1K0820859F
SKODA      1K0820859J
SKODA      1K0820859N
SKODA      1K0820859T
SKODA      1K0820859TX
SKODA      5K0820803A
SKODA      5N0820803A
SKODA      5N0820803C
SKODA      5N0820803E
SKODA      5N0820803H
SKODA      5Q0820803
SKODA      5Q0820803A
SKODA      5Q0820803C
SKODA      5Q0820803E
SKODA      8J0260805
VOLKSWAGEN      1K0 820 803F
VOLKSWAGEN      1K0 820 803G
VOLKSWAGEN      1K0 820 803N
VOLKSWAGEN      1K0 820 803P
VOLKSWAGEN      1K0 820 803Q
VOLKSWAGEN      1K0 820 803S
VOLKSWAGEN      1K0 820 808B
VOLKSWAGEN      1K0 820 808D
VOLKSWAGEN      1K0 820 808F
VOLKSWAGEN      1K0 820 859D
VOLKSWAGEN      1K0 820 859E
VOLKSWAGEN      1K0 820 859F
VOLKSWAGEN      1K0 820 859M
VOLKSWAGEN      1K0 820 859QX
VOLKSWAGEN      1K0 820 859S
VOLKSWAGEN      1K0820803H
VOLKSWAGEN      1K0820803J
VOLKSWAGEN      1K0820803K
VOLKSWAGEN      1K0820803L
VOLKSWAGEN      1K0820803R
VOLKSWAGEN      1K0820803T
VOLKSWAGEN      1K0820808A
VOLKSWAGEN      1K0820808AX
VOLKSWAGEN      1K0820808C
VOLKSWAGEN      1K0820808E
VOLKSWAGEN      1K0820808FX
VOLKSWAGEN      1K0820808G
VOLKSWAGEN      1K0820859C
VOLKSWAGEN      1K0820859G
VOLKSWAGEN      1K0820859J
VOLKSWAGEN      1K0820859N
VOLKSWAGEN      1K0820859T
VOLKSWAGEN      1K0820859TX
VOLKSWAGEN      5K0820803
VOLKSWAGEN      5K0820803A
VOLKSWAGEN      5N0 820 803
VOLKSWAGEN      5N0 820 803A
VOLKSWAGEN      5N0 820 803C
VOLKSWAGEN      5N0 820 803H
VOLKSWAGEN      5N0820803B
VOLKSWAGEN      5N0820803E
VOLKSWAGEN      5Q0820803
VOLKSWAGEN      5Q0820803A
VOLKSWAGEN      5Q0820803C
VOLKSWAGEN      5Q0820803E
VOLKSWAGEN      5Q0820803F
VOLKSWAGEN      5Q0820803G
VOLKSWAGEN      8J0260805
zamienniki:
0300K270
brak
VAN WEZEL
5800K220
brak
VAN WEZEL
5800K258
brak
VAN WEZEL
5800K266
brak
VAN WEZEL
5800K285
brak
VAN WEZEL
5800K298
brak
VAN WEZEL
5800K302
brak
VAN WEZEL
813838
brak
VALEO
0300K349
brak
VAN WEZEL
0300K359
brak
VAN WEZEL
K11400
brak
MEAT&DORIA
K12079
brak
MEAT&DORIA
K14090
brak
MEAT&DORIA
0301K703
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT040183 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.