Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Dacia LOGAN MCV II 1.0 SCe 75 (2016.12-???) 73km » KTT040273 thermotec
wybrany samochód: 
Dacia Logan Mcv Ii 1.0 Sce 75 (2016.12-???) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040273 THERMOTEC

KTT040273 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040273
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040273
KTT040273
240.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040273

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040273 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
BMW      0600K393
BMW      6006K393
BMW      64509145351
BMW      64509156821
BMW      64526915380
BMW      64526915380-06
BMW      64526915380-08
BMW      64529145351
BMW      64529156821
BMW      6452915682101
BMW      64529182793
BMW      6452918279304
BMW      6915380
BMW      9145351
BMW      9156821
BMW      9182793

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040273 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.