Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 (1998.10-2000.11) 150km » KTT090016 thermotec
wybrany samochód: 
Seat Toledo Ii (1m2) 2.3 V5 (1998.10-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090016 THERMOTEC

KTT090016 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090016
Kompresor klimatyzacji KTT090016
KTT090016
thermotec KTT090016 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090016 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090016 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090016 thermotec
652.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090016

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]120
Ilość oleju [ml]210
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiV5
Liczba otworów do mocowania3
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090016 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
RENAULT      7700105765

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090016 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.