Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel COMMODORE B coupe 2.5 (1972-1978) 115km » KTT090030 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Commodore B Coupe 2.5 (1972-1978) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090030 THERMOTEC

KTT090030 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090030
Kompresor klimatyzacji KTT090030
KTT090030
thermotec KTT090030 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090030 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090030 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090030 thermotec
753.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090030

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Technika połączeńBolted to the rear h
Ilość oleju [ml]200
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10S17C
Liczba otworów do mocowania4
Liczba rowków7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090030 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      883206A080
TOYOTA      883206A081
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090030 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.