Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel ASTRA H GTC (A04) 2.0 Turbo (L08) (2005.08-2010.10) 240km » KTT090083 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Astra H Gtc (a04) 2.0 Turbo (l08) (2005.08-2010.10) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090083 THERMOTEC

KTT090083 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090083
Kompresor klimatyzacji KTT090083
KTT090083
thermotec KTT090083 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090083 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090083 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090083 thermotec
951.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090083

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producenta972
Liczba żeber3
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiPXC16
Ciężar netto [kg]6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090083 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
VOLVO      31315453
VOLVO      31332386
VOLVO      31366155
VOLVO      36001462
VOLVO      P31315453
VOLVO      P31366155

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090083 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.