Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 40 TDI (2015.05-2019.11) 190km » KTT090166 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 40 Tdi (2015.05-2019.11) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090166 THERMOTEC

KTT090166 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090166
Kompresor klimatyzacji KTT090166
KTT090166
thermotec KTT090166 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090166 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090166 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090166 thermotec
736.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090166

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]119
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiSD6V12
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090166 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
CITROËN      006453CN
CITROËN      6453CN
CITROËN      6453EH
CITROËN      6453FS
CITROËN      6453JG
CITROËN      6453JK
CITROËN      9611111780
CITROËN      9628239480
CITROËN      9659237280
CITROËN      E162010
CITROËN      E162013
CITROËN      E162215
PEUGEOT      3347601162
PEUGEOT      6453CN
PEUGEOT      6453EH
PEUGEOT      6453FS
PEUGEOT      6453JG
PEUGEOT      6453JK
PEUGEOT      6453N1
PEUGEOT      9611111780
PEUGEOT      9628239480
PEUGEOT      9659237280
PEUGEOT      E162010
PEUGEOT      E162215
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090166 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.