Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo FH12 FH 12/460 (1998-2005) 460km » KTT090254 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo Fh12 Fh 12/460 (1998-2005) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090254 THERMOTEC

KTT090254 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090254
Kompresor klimatyzacji KTT090254
KTT090254
thermotec KTT090254 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090254 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090254 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090254 thermotec
1,000.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090254

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaHCC
Ø koła pasowego [mm]124
Ilość oleju [ml]150
ID sprężarkiVS14E
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090254 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HYUNDAI ELANTRA V, ELANTRA VI, I30, KIA CEED, CEED, CERATO III, PRO CEED, SOUL II 1.4/1.4LPG/1.6 06.11-
numery OEM:
HYUNDAI      97701A5500
HYUNDAI      97701A5501
HYUNDAI      97701A5502
HYUNDAI      97701A6400
HYUNDAI      97701A6500
HYUNDAI      97701A6501
HYUNDAI      97701A6502
HYUNDAI      97701G4100
KIA      97701-A5502
KIA      97701A5500
KIA      97701A5501
KIA      97701A6500
KIA      97701A6501
KIA      97701A6502
KIA      97701G4100
KIA      CA500JDCAF05
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090254 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.