Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen PASSAT B3/B4 (315, 3A5) 2.0 Syncro (1989.09-1993.10) 116km » KTT090293 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 (315, 3a5) 2.0 Syncro (1989.09-1993.10) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090293 THERMOTEC

KTT090293 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090293
Kompresor klimatyzacji KTT090293
KTT090293
thermotec KTT090293 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090293 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090293 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090293 thermotec
793.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090293

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaVALEO
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]80
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiDKV
Liczba otworów do mocowania3
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090293 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
NISSAN      92480-1J63A
NISSAN      92480ED00A
NISSAN      92600-1JY7A
NISSAN      92600-CJ73A
NISSAN      92600-ED000
NISSAN      92600CJ700
NISSAN      92600CJ70A
NISSAN      92600CJ70B
NISSAN      92600CJ70C
NISSAN      92600CJ71B
NISSAN      92600CJ73D
NISSAN      92600CJ73E
NISSAN      92600ED07A
NISSAN      92600ED07B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090293 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.