Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel COMBO Furgon/minivan (X12) 1.3 CDTI (B05) (2016.03-???) 95km » KTT090301 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Combo Furgon/minivan (x12) 1.3 Cdti (b05) (2016.03-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090301 THERMOTEC

KTT090301 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090301
Kompresor klimatyzacji KTT090301
KTT090301
thermotec KTT090301 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090301 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090301 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090301 thermotec
814.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090301

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]110
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU
Liczba rowków7
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090301 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      88310-06330
TOYOTA      88310-06380
TOYOTA      8831006240
TOYOTA      8831006280
TOYOTA      8831006320
TOYOTA      8831006360
TOYOTA      8831006420
TOYOTA      883100R030
TOYOTA      8831028610
TOYOTA      883102F030
TOYOTA      8831033250
TOYOTA      8831042270
TOYOTA      88320-42120
LEXUS      88310-06330
LEXUS      88310-06380
LEXUS      88310-33250
LEXUS      88310-42270
LEXUS      8831006420
LEXUS      88320-42120
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090301 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.