Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Suzuki SPLASH (EX) 1.2 (A5B412) (2008.01-???) 86km » KTT090332 thermotec
wybrany samochód: 
Suzuki Splash (ex) 1.2 (a5b412) (2008.01-???) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090332 THERMOTEC

KTT090332 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090332
Kompresor klimatyzacji KTT090332
KTT090332
thermotec KTT090332 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090332 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090332 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090332 thermotec
768.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090332

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]125
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiSD7V16
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090332 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
LADA      6001547455
LADA      8200212548
LADA      8200781488
LADA      8200802613
LADA      8200866443
LADA      95201-70CK0
NISSAN      6001547455
NISSAN      8200212548
NISSAN      8200781488
NISSAN      8200802613
NISSAN      8200866443
NISSAN      95201-70CK0
RENAULT      6001547455
RENAULT      7711497526
RENAULT      82 00 866 443
RENAULT      8200212548
RENAULT      8200625229
RENAULT      8200781488
RENAULT      8200802613
RENAULT      8200866443A
RENAULT      8200866443R
RENAULT      95201-70CK0
DACIA      6001547455
DACIA      7711497526
DACIA      82 00 212 548
DACIA      8200781488
DACIA      8200802613
DACIA      8200866443
DACIA      8200866443R
DACIA      95201-70CK0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090332 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.