Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 420 (2006.04-2015.05) 109km » KTT090399 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 420 (2006.04-2015.05) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090399 THERMOTEC

KTT090399 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090399
Kompresor klimatyzacji KTT090399
KTT090399
thermotec KTT090399 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090399 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090399 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090399 thermotec
883.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090399

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaEQUIVALENT
Ograniczenia producentaHALLA
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]124
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiHCC-VS16
Liczba otworów do mocowania4
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090399 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HYUNDAI ELANTRA IV, I30, KIA CEED, PRO CEED 1.4-2.0 06.06-02.13
numery OEM:
HYUNDAI      977012H000
HYUNDAI      977012H001
HYUNDAI      977012H002
HYUNDAI      977012H040
HYUNDAI      F500-AN6AA05
HYUNDAI      F500AN8AA01
KIA      97701-2H002
KIA      97701-2H040
KIA      977012H000
KIA      977012H001
KIA      F500AN8AA01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090399 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.