Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo S60 I (384) D5 (2005.03-2010.04) 185km » KTT090427 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo S60 I (384) D5 (2005.03-2010.04) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090427 THERMOTEC

KTT090427 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090427
Kompresor klimatyzacji KTT090427
KTT090427
thermotec KTT090427 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090427 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090427 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090427 thermotec
724.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090427

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
JakośćOE-EQUIVALENT
Ograniczenia producentaZEXEL-EQUIVALENT
Ø koła pasowego [mm]119
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczkiowalny
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarkiDKS17DS
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090427 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: DODGE NITRO, JEEP CHEROKEE, WRANGLER III 2.8D/3.8 10.06-
numery OEM:
DODGE      55111401AD
DODGE      55111407AB
DODGE      55111407AC
DODGE      R5111401AF
JEEP      55111306AA
JEEP      55111306AB
JEEP      55111401AB
JEEP      55111401AC
JEEP      55111401AD
JEEP      55111401AE
JEEP      55111401AF
JEEP      R5111306AA
JEEP      R55111401AF

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090427 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.