Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 2.0 SDI (2004.03-2010.08) 70km » KTT120040 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 2.0 Sdi (2004.03-2010.08) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji KTT120040 THERMOTEC

KTT120040 Osuszacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT120040
Osuszacz klimatyzacji KTT120040
KTT120040
49.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT120040

producent:

THERMOTEC

Średnica [mm]78
Wysokość [mm]172

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji KTT120040 THERMOTEC

Osuszacz klimatyzacji
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2108300083
MERCEDES-BENZ      2108300183
MERCEDES-BENZ      2108300283
MERCEDES-BENZ      2108300383
MERCEDES-BENZ      2108300483
MERCEDES-BENZ      A2108300083
MERCEDES-BENZ      A2108300183
MERCEDES-BENZ      A2108300283
MERCEDES-BENZ      A2108300383
MERCEDES-BENZ      A2108300483

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji KTT120040 THERMOTEC w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.