Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe » 1788 tomex-c

KLOCKI HAMULC. OPEL ASTRA K 15- TYŁ 1788 TOMEX-C

1788 KLOCKI HAMULC. OPEL ASTRA K  15- TYŁ TOMEX-C
77.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1788

producent:

TOMEX-C

(270x52mm) MITSUBISHI L 200 (K__T) 06/96-
Średnica [mm] : 270
Szerokość [mm] : 52
System hamulcowy : Akebono
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: MR178826
Numer dostawcy: 2329
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. OPEL ASTRA K 15- TYŁ 1788 TOMEX-C

KLOCKI HAMULC. OPEL ASTRA K 15- TYŁ 1788 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE KLOCKI HAMULC. OPEL ASTRA K 15- TYŁ 1788 producenta TOMEX-C

MITSUBISHI

MB102643, MB178829, MB895475, MN102639, MN102643, MN116512, MN186401, MN186403, MR178826, MR469333, MR475828, MR475829, MR475830, MR496333

numery OEM:
MITSUBISHI      MB102643
MITSUBISHI      MB178829
MITSUBISHI      MB895475
MITSUBISHI      MN102639
MITSUBISHI      MN102643
MITSUBISHI      MN116512
MITSUBISHI      MN186401
MITSUBISHI      MN186403
MITSUBISHI      MR178826
MITSUBISHI      MR469333
MITSUBISHI      MR475828
MITSUBISHI      MR475829
MITSUBISHI      MR475830
MITSUBISHI      MR496333
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. OPEL ASTRA K 15- TYŁ 1788 TOMEX-C w samochodach:

Opinie Klientów o KLOCKI HAMULC. OPEL ASTRA K 15- TYŁ 1788 TOMEX-C:

Marcin, Łomża
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.