Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro (2019.03-???) 349km » 1955 tomex-c
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) S6 Tdi Mild Hybrid Quattro (2019.03-???) 349km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. OPEL MOKKA 12- PRZÓD 1955 TOMEX-C

1955 KLOCKI HAMULC. OPEL MOKKA  12- PRZÓD TOMEX-C
101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1955

producent:

TOMEX-C

(254x52mm)
oś tylna
Średnica [mm] : 254
Szerokość [mm] : 52
Ciężar [kg] : 2,25
System hamulcowy : AKEBONO
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 552158
Numer dostawcy: TX 22-47
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. OPEL MOKKA 12- PRZÓD 1955 TOMEX-C

numery OEM:
ISUZU      8943400260
ISUZU      8944797060
ISUZU      8944797070
ISUZU      8944797080
ISUZU      8944797100
ISUZU      8944797110
ISUZU      8970491761
ISUZU      8970491771
ISUZU      94340026
ISUZU      94478711
ISUZU      94479706
ISUZU      94479707
ISUZU      94479708
ISUZU      94479709
ISUZU      94479710
ISUZU      94479711
OPEL      4301328
OPEL      552158
OPEL      552165
OPEL      91138818
OPEL      91143303
OPEL      91149589
OPEL      94340026
OPEL      94380834
VAUXHALL      91143303
VAUXHALL      91149589
VAUXHALL      94340026
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. OPEL MOKKA 12- PRZÓD 1955 TOMEX-C w samochodach:

Opinie Klientów o KLOCKI HAMULC. OPEL MOKKA 12- PRZÓD 1955 TOMEX-C:

Marcin, Łomża
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.