Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Renault 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 (1991.07-1992.04) 90km » 2281 tomex-c
wybrany samochód: 
Renault 19 I Cabriolet (d53_) 1.7 (1991.07-1992.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SZCZĘKI HAMULC. PEUGEOT 4007 07- (RĘCZNY) 2281 TOMEX-C

2281 SZCZĘKI HAMULC. PEUGEOT 4007  07- (RĘCZNY) TOMEX-C
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2281

producent:

TOMEX-C

13.0460-4028 15mm GDB648 DB 123 TYŁ ZASTOSUJ ZEST. MONT. PFK3,PFK52,PFK54,PFK154 Audi 80 72-81
oś przednia
Grubość [mm] : 15,3
Długość [mm] : 61,7
Wysokość [mm] : 56,5
Ciężar [kg] : 0,58
System hamulcowy : ATE
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 20228153
Numer dostawcy: 10-16
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SZCZĘKI HAMULC. PEUGEOT 4007 07- (RĘCZNY) 2281 TOMEX-C

numery OEM:
AUDI      171698151C
AUDI      171698151E
AUDI      811698151
AUDI      823698151
AUDI      823698151A
AUDI      827698151A
AUDI      849698151
AUDI      861698151
AUDI      861698151A
AUDI      861698151E
AUDI      891698151
VOLKSWAGEN      171698151C
VOLKSWAGEN      171698151E
VOLKSWAGEN      811698151
VOLKSWAGEN      823698151
VOLKSWAGEN      823698151A
VOLKSWAGEN      827698151A
VOLKSWAGEN      849698151
VOLKSWAGEN      861698151
VOLKSWAGEN      861698151A
VOLKSWAGEN      861698151E
VOLKSWAGEN      891698151
VAG      171698151C
VAG      171698151E
VAG      811698151
VAG      823698151
VAG      823698151A
VAG      827698151A
VAG      849698151
VAG      861698151
VAG      861698151A
VAG      861698151E
VAG      891698151
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie SZCZĘKI HAMULC. PEUGEOT 4007 07- (RĘCZNY) 2281 TOMEX-C w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.